lauantai 28. elokuuta 2010

Kortti,joka on unohtunut julkaista...

Mielestäni en ole julkaissut tätä vintage-korttia,korjatkaa jos olen väärässä,mutta en sitä ainakaan näin pikaisesti löytänyt.
 Kortti tehty pitkälti samalla idealla/tyylillä kuin nämä aiemmat vintage-henkiset korttini. Tykkään noista 3d-kuvista, vaihtelua leimakuville - saa edullisesti erinäköisiä. Näitäkin tyttösiä on vielä muutama jäljellä,eiköhän niistäkin vielä kortit lähipäivinä synny!Kuvien valoisuudet heittelee taas, olen niin huono kuvaamaan :( Valkoiset satiiniruusut olen saanut (ei ole nuo satiiniset ihan minun juttu), ruskea paperiruusu ja puolihelmet Villakeijusta.

Nautin ihanasta hiljaisesta aamusta.Avomies nukkuu ja minä lähden kahdeksaan töihin - ensi viikko kesälomaa (tai syksylomaa ;) ja sitten uudet työkuviot harjoittelun myötä.Syksy on vaan ihanaa aikaa... :)

Terkuin,

P.S.Löysin vielä pari muutakin korttia,jotka olen syystä tai toisesta unohtanut julkaista...taidan siis päivitellä aamupalan jälkeen uudestaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei,

aina on kivaa saada postia!Jätä siis viestiä jos kävit kylässä :)

Terkuin,Heini :)