perjantai 28. toukokuuta 2010

Itsestäni

Koska olen anoppilassa,eikä kortteilu ole tänään mahdollista,piristän kaikkien tai ainakin itseni päivää kertomalla itsestäni jotain lisää...

1. Olen syntynyt 10.10.1986 ja asunut koko lapsuuteni Pöljällä.
2. Vanhempani ovat eronneet 90-luvulla,ja sen vuoksi minulla on maailman paras äitipuoli,hauskin isäpuoli ja omien rakkaiden isoveljien lisäksi 4 pikkuvelipuolta ja 3 pikkusiskopuolta,jotka ovat vähintään suomen parhaita sisaruksia.
3. Harrastan jääkiekkoa.Aloitin tämän ihanan harrastukseni 2,5 vuotta sitten Kalpan Leidien joukkueessa,sitä ennen edellisestä luistelukerrasta oli varmaankin 10 vuotta.
4. Opiskelen Itä-Suomen yliopistossa sosiaalipedagogiikka,aloitin opinnot 2007 ja minun olisi määrä valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi 2012 ja mahdollisesti saada soaiaalipedagogin ammattinimike.
5. Paras ystäväni on ihana avomieheni Jarkko,jonka tapasin 4.10.2008.Hän jaksaa nauraa ja itkeä kanssani AINA <3
6. Unelma koirani olisi karvaton kiinanharjakoira ja sen nimeksi tulisi Hili-Hunaja.
7.Omistan paljon ihania ystäviä Englannista, Colchesterista jossa olin au pairina syksystä 05-kesään 06.
8. Perusluonteeltani olen kärsimätön,puhelias,äänekäs,iloinen ja sosiaalinen.
9. Omistan myös aimotujauksen temperamenttia!
10. Kortteilu on kivaa, sillä siinä pääsen kokeilemaan kaikkia ajatuksiani ja ideoitani,vaikka en koekaan itseäni kovinkaan taiteelliseksi,ainakaan kuvataiteissa...
11. Mutta draamaa ja näyttelemistä rakastan!
12. Kortteilu ei ole kivaa, jos jokin kortti ei onnistu tai mielikuvitus loppuu...

Nonih,siinä oli 12 epämääräistä infoa minusta. Nyt lisäilemään timantteja kynsiin ja violettia väriä päähän ;) Aurinkoisin terkuin sateen keskeltä,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei,

aina on kivaa saada postia!Jätä siis viestiä jos kävit kylässä :)

Terkuin,Heini :)