torstai 21. lokakuuta 2010

Vauvoja vauvoja... :)







Innostuin tässä viime viikolla oikein tehtailemaan vauvakortteja! Tässä niistä ensimmäinen poika-mallin kortti, joka matkasi viikonloppuna tampereelle.
 Kuvat olen leikannut luultavasti tilda-paperista,ainakin jotain sellaista paperia jota olen ostanut sinooperista. Vauva on siis oma kuvansa,jonka päälle olen kohottanut tarrapaloilla tuon potkupuvun ja nallen. Tuttipullon ja helistimen päällä glossya ja nauhan olen saanut :)

Tässä taasen kortiksi viimein taipui tämä kuva,joka on jo kauan ollut väritettynä. Paperit kokoilin silppujemmastani (siellä on aina vähän suurempiakin papereita, joita ei koskaan muista käyttää). Kuva on väritelty promarkereilla ja tähdissä sekä kuussa on lisänä glitteriä ja glossya. Tähti roikkuu ruskealla musteella värjätyssä hammaslangassa. Käy sekä tytölle, että pojalle :)


Tämäkin siilivauva on ollut väritettynä on pitkään. Tämän olen väritellyt akvarellikynillä. Nauhan olen saanut, myös napit taitavat suurimmaksi osaksi olla saatuja, ihan pienimmäiset ovat Villakeijusta. Tässäkin yritin silppipaperijemmaa kulutella edes hieman... :)

Seuraavassa blogipäivityksessä pyrin esittelemään vihdoinkin saamani ASKARTELUPÖYDÄN! (tähän asti homma on tapahtunut olohuoneen lattialla...)
Terkuin,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei,

aina on kivaa saada postia!Jätä siis viestiä jos kävit kylässä :)

Terkuin,Heini :)